اجرا jar در کامپیوتر
نوشته شده توسط : mapple Admin

 

Jar به دستتون بیاد و شما واسه این که بفهمید کدوم خوبه کدوم نیست فقط یه راه دارین اونم اینه که تک تک برنامه یا بازی ها رو بریزین تو گوشی بعد اجراش کنین حالا اگه مثل من مجبور باشین نصبشم بکنین که دیگه بهتر. Jar تو کامپیوتر اجرا کنین. این برنامه دقیقا همین کارو میکنه یعنی فایل Jar تو کامپیوتر اجرا میکنه .شما می تونین اون برنامه رو تو کامپیوتر ببینین دیگه نه لازمه نصب کنین نه بریزین تو گوشی.Morange که واسه اجرا شدن نیاز به اینترنت داشته باشه شما می تونین بعد از وصل شدن به انترنت اون نرم افزارو تو کامپیتر با استفاده از این برنامه اجرا کنین .من خودم تست کردم کار میکنه.

برنامه ای که میخوام بهتون معرفی کنم این مشکل حاد و به کلی برطرف میکنه.

اگه این مشکل و داشته باشین معمولا دوست دارین فایل های

یکی از قابلیت های خیلی خوب این برنامه اینه که اگه یه نرم افزار گوشی مثلا

این برنامه به درد من که خیلی خورد امیدوارم به درد شما هم بخوره

حتما دانلود کنین.

 

نظر بدین

 

این برنامه رو میتونین از لینک زیر دنلود کنین

 

 

 

 www.speedyshare.com/files/23383808/Setup.exe

دوباره سلام این دفعه یه برنامه خیلی خوب رو میخوام معرفی کنم. واسه خیلی از شما پیش اومده که یه عالمه بازی یا برنامه





:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: